CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 16, 2011

16.01.2011

Hmm...
I just finished my exam yesterday
Omgoshhh
i last 2 week really is my nightmare
sleep not more than 4 hourss
the pressure
cause me not enough time to breath
even i sleep, i also will dream about my exam too
so its mean, i not really rest well for 2 weeksss
more tired, more stress than workkk
hehehehhee
but i know
that 2 week not only my nightmare
is also my DEAR's nightmare
coz i will "mang zang", cry, think too much after or even before the subject reach
so,
when the moment i finished my last subject by yesterday
he more happy than me!!!!!
WAT LA!!!
hahahhaaa.....
but i know he very paimia, sanfu
because ME lo!!! hahahahha



NOW.............
i END up with that
I just hope i can pass all the subject
i really put many many many many afford on that
just hope i will get wat i want
BLess for me PLSSS =(

ermm。。。。
我真的很感激我的朋友们-我常常称他们为宝贝=)
我是真的发自内心的
在我需要你们时你们会站出来帮我
你们会安慰我
当然
在我做错事时
你们也会骂我
哈哈哈哈
你们也知道
当你们骂我是
我会开心
因为我知道你们关心我
我爱你们啦!!!

我的宝贝太多了
我就分享几个宝贝的特征吧
-她有一对小小的眼睛,每次出去都是我服氏她的!! 哈哈哈哈
-有他在一定笑死,我们还试过玩心灵想通, 过然真的。。。。。。hahahha
-她的皮肤超白,明明不肥,可是一直说自己肥, sankala!!! but i still LOVE you
-她给人的感觉很千金,但她还好,不会。。。。但如果遇到她讨厌的人,她会。。。。。。哈哈
-还有一个, 一定少不了他
他身材好到~~~~~~~
哈哈哈哈。。。。。。
他真的帮我很多
为了陪我考试
还特地请假
又买鸡精给我
也亲手做了一张鼓励的卡

感动.......
慕啊丝。。。
=)

其实还有很多朋友
只是没有一一介绍
不好意思。。。。。

我只希望
我们的友谊可以长长久久
我爱你们,宝贝们~!!!!!
muackzzz
慕啊丝!!!!

0 comments:

Post a Comment